zaterdag 28 juni 2014

Diary ~ Lazy day

Ik heb vandaag niet veel gedaan. Een beetje geblogt, geschreven, aan mijn publiciteit gewerkt, en ook een beetje geleerd. Hey, over publiciteit gesproken, kunnen jullie me helpen?



Oké, publiciteit maken is gewoon moeilijk. Het likes verzamelen gaat wel snel. Maar ik heb een paar vraagjes voor jullie:
1. Kunnen jullie 'Isa Blog' op Facebook liken?
2. Kunnen jullie 'Blini' (zie vorige bericht) liken?
3. Kunnen jullie het een en ander delen van beide Facebookpagina's, en mensen aansporen hem te liken?

















En kunnen jullie een beetje reageren op mijn bloggie, op mijn berichten. Zoals bij 'About me'. Daar kan je vragen stellen over mij, en als de vraag beschaafd is, geef ik eerlijk antwoord.

Top 5 beste Wattpad boeken:
1. 'Hij' en 'Zij' door quinty_love - Heel goed boek
2. Mijn dood. door xAphrodite - Zielig boek, maar goed geschreven.
3. 'Het Cliché Meiden Handboek' door ItsPeach - Staan goeie tips in en is een leuk boek.
4. 'Cliché Lovestory' door jolientje - *ZWIJMELL*.
5. 'Adopted by Zerrie' door StrawPerrieCakes - Slechte interpunctie, maar een mooi verhaal.

Veel leesplezier
xx
Isa

Ps. denk aan de vraagjes :P




Geen opmerkingen:

Een reactie posten