vrijdag 27 juni 2014

Diary ~ Awesomazing

Zie je de titel, dat is mijn nieuwe stopwoord :P
En heb je de links aan de zijkant al gecheckt? VOLGEN MAAR!



Vandaag gingen geschiedenis en Nederlands heel goed. ALWEER BEN IK HYPER!

CHOOO-COOOOOOOOOOOO-LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Sorry...

Volg je me al op Twitter, like je me al op Facebook en volg je me op Pinterest?
Nee, dan weet je wel wat je nu moet doen.
Ja, GOED BEZIG!

Nog een Nederlands boek van een vriendin van me, een andere vriendinn. Het is een leuk boek, maar wel een beetje kleffig :P Klik hier. READ IT!

Nieuwe list:
1. CHOCOLATE
2. EENHOORNS
3. MONKEY'S
4. DOLPHINS
5. AWKWARD

Een vet lijstje zonder onderwerp. Whatever.

Ik ben moe :-/
Noujaaahh whatever.

Zangeressen top 3:
1. Katy Perry
2. Avril Lavigne
3. Perrie Edwards (ik wilde wel heel Lm opschrijven, maar het is een top 3, niet een top 6)

Lees ook mijn eigen boek. Wauwie, ik zit helemaal reclame te maken voor anderen, en niet eens voor mezelf. Linkjuhh...

Nou, ik ga niksen op de bank met chips.
IK WEET HET IK BEN EEN VREETBEER!

Kusjes van jullie ChocoHoornAapDolfijnAwkward-Persoontjuhh
Isaa :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten