vrijdag 27 juni 2014

Famous ~ Avril Lavigne

Avril Ramona Lavigne
Geboren op 27 september 1984 (ze is dus 29) in Belleville, Ontario, Canada.

Avril is conservatief opgevoed. Dat wil zeggen dat haar ouders erg behoudend zijn tot de tradities daar in Canada. Ze zong vroeger country en in en kerkkoor. Op haar zeventiende tekende ze een platencontract bij Arista Records.

Dit is Avril's handtekening:
Handtekening

Avril is getrouwd met Chad Kroeger uit Nickelback, in 2013.

Avril heeft 3 parfums:
Black star & Forbidden Rose & Black Rose


Avril Lavigne heeft ook een eigen kledinglijn, Abbey Dawn.     Het What The Hell shirt droeg Avril in haar gelijknamige clipje. Het andere plaatje is het logo. Avril heeft haar lijn Abbey Dawn genoemd, omdat haar vader haar altijd zo noemde.Ik vind Avril's kledingstijl wel leuk in haar clips. In Hello Kitty heeft ze een supervette cupcake rok aan. Ik mag die Rock/Emo-achtige stijl wel :)
Top 5 Avril's -uiteraard- super te gekke muziek1. Hello Kitty2. Here's to never growing up3. What the hell4. Let me go5. Girlfriend
Dit is wel een beetje alles wat ik over Avril te vertellen heb.Ik hoop dat jullie het leuk vonden.xxIsaaa :)

2 opmerkingen: