woensdag 2 juli 2014

Diary ~ Eftuhling & Sportdag

Randomness :)




Hooii lezertjes,

Ik ben gisteren met de brugklassen, tweede klassen en een paar leraren naar de Efteling gegaan.
Ik heb gelopen met Annemijn en Tessa. Twee van mijn vriendinnen die bij me in de klas zitten.

We begonnen in de Bobslee. Dat was geen goed idee, meteen in het begin kwamen we al vast te zitten. We moesten vanaf een van de hoogste punten naar beneden lopen via een rondlopende hoge steilen ijzeren gammele enge trap. Ik was doodsbang, ik kan nog geen meter klimmen zonder het helemaal uit te gillen. Ik kreeg echt een halve hartverzakking.
Daarna gingen we in de Halve Maen, de Python, de Vliegende Hollander, Vogel Rok, Droomvlucht, Villa Volta en de Piraña.
Het was super gezellig :)

Vandaag hadden we de sportdag op school.
Ik zat bij basketbal. We faalden best hard.

Ik heb één keer raak gegooid. Ik zat bij allemaal jongens, en jongens hebben nooit vertrouwen in meiden. Ik snap niet waarom, want wij meiden zijn minstens even goed. Dus ik ren naar voren, en hun schreeuwen van: 'Gooi terug.' Ik dacht van, waarom zou ik, ik sta er vlak bij! Dus ik doe een poging, en hij zat. Ik krijg gelijk high fives en 'Lekker!'s. Moeten die domme jongens verdomme maar wat meer vertrouwen hebben!

Mijn cijfers tot nu toe zijn goed, behalve 1 dan.
Voor aardrijkskunde heb ik gefaald :(
De rest is allemaal boven de zeven.
Ik heb alleen Levensbeschouwing nog niet terug gekregen.
Ik heb al wat gymnasium adviezen.
Voor frans heb ik een + en voor kunst beeldend (tekenen) een T(wijfel).

En hoe gaat het met jullie?
xx
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten