dinsdag 24 juni 2014

Diary ~ Mississippi Mud Pie

Laatste echte schooldag vandaag.
Morgen begint de toetsweek alweer :-/.



Vandaag heeft de Nederlandse lerares een taart voor ons gebakken: DA AMAZING MISSISSIPPI MUD PIE. It was soo delicious.

Dit recept heeft zij gebruikt, maar dan zonder Whiskey uiteraard. Ik blijf nagenieten.

DEZE TAART KRIJGT VOOR MIJ EEN DIKKE TIEN!
HIJ IS AWESOME!
Houd je van chocolade en Oreo's? Dan is deze taart zeker iets voor jou.

Doe je aan de lijn? Maak deze taart absoluut niet, in de hele taart zitten wel 8000 calorieën...
Kijk uit: van één taartpuntje zit je al weer helemaal vol. En je weet niet half hoeveel ik kan eten...

Liedjes top 3 van vandaag:
1. Word Up door Little Mix
2. I Should Have Kissed You door One Direction
3. Fuck you door Lily Allen

En de SPECIALLL:
Here's To Never Growing Up door Avril Lavigne
Ik weet niet wat het is, maar ik ben helemaal verslaafd aan haar muziek op dit moment.

Filmpjes top 3 op Youtube (niet nieuw, gewoon leuk):
1. WORLDS MOST OFFENSIVE GAME? - Pewdiepie
2.  Little Mix CHUBBY BUNNY CHALLENGE! - You Generation
3. Sophia Grace and Rosie Go Shopping! - TheEllenShow

Deze filmpjes vind ik best lollig vandaag Xd
Ik heb niezoveel gekeken vandaag, maar deze zijn lekker vaag.

Ik ga kappen met schrijven, 
Byee
xx
Love yaa all :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten