vrijdag 14 november 2014

Tag ~ 25 foodvragen (misschien niet precies de goede) tag

Hey,
Ik ben The Voice aan het kijken. ARIANA GRANDE <3 LOVE HER!!!
Ik besloot toen deze leuke tag te typen die ik van Schatteke's (Sanne), Teske's en Vera's blog heb geplukt.

Veel leesplezier!

















Wat is je favoriete ontbijt?
Ik ben dol op een Engels ontbijt. Mijn eieren en spek en al dat soort dingen. Ik heb het niet vaak gegeten, maar ik vind het echt delicious.

Hoe drink je je koffie?
Ik drink geen koffie. Nee, zelfs geen Starbucks. Ik vind koffie echt hartstikke goor! 

Wat zit er op je lievelingsbroodje?
Ik weet niet wat daar op zit. Ik weet wel wat daar niet op zit: Kaas, tomaat, wat voor saus dan ook, ham, paprika. Ik vind echt super veel niet lekker  >_<.

Nooit meer zoet of nooit meer hartig?
Nooit meer hartig. Ik eet echt bijna nooit hartige dingen gewoon. Ik eet ALTIJD zoet!  













Wat is je meest ultieme guilty pleasure?
Alle zoete en vette snacks, haha :P Ik snoep echt veel te veel gewoon. Ik kan er niks aan doen, okay?

Wie is je grootste inspiratiebron?
Mensen waar ik soms ga eten kunnen heel inspirerend zijn. Zij hebben vaak een compleet andere manier van koken. Niet dat ik echt kan koken of zo xD Maar dan vraag ik mam wel of ze het een keer op die manier kan maken :P

Thuis koken of uit eten gaan?
Thuis eten kan heel gezellig gaan, maar niks kan tippen aan uit eten gaan in een goed, sfeervol restaurantje!

Welk keuken (land) is je favoriet?
Italiaans of Grieks, ik kan niet kiezen. Ik ben dol op pizza, spagetti, lasagna en gyros!!

Wat is je lievelings restaurant?
Voor Grieks eten: Ilios
Italiaans eten: Sicilia
Het zijn twee leuke en dus sfeervolle restaurants :) Ben er dol op!

Boodschappen doe ik bij…
Niet echt een voorkeur voor. Mijn ouders doen altijd de boodschappen. Ze gaan naar veel verschillende supermarkten.

Het lekkerste dat ik ooit gegeten heb ...
Toen ik voor het eerst gyros at, was ik wel echt even in de hemel. Ik houd van gyros!! Maar taco's kunnen er ook wat van!

Wat is je favo cocktail?
Ik mag nog geen alcohol!!!

Wat is je favo foodfilm?

Uh, ik kijk bijna nooit foodfilms. Dan ga ik toch maar voor de Disney kant. Ratatouille heb ik wel altijd heel leuk gevonden :)



























Koffie met George (Clooney) of Heston (Blumenthal)?
Wattuh?

Wat mag niet ontbreken in jouw (ouders) keuken?
DE SNOEPPOT!!!

Mijn favo snack is…
Ik heb niet echt een favoriet. Ik ben dol op allerlei snacks. Ik vind appels, noten, Chocolate Chip Cookies, Oreo's, chocolade. Ik vind qua snacks alles wel lekker.

Wat zit er op jouw pizza?
Ligt eraan welke ik bestel ;)

Wat lust je echt niet?
Oe, dat is een hele waslijst

  • Ham
  • Tomaat
  • Champignon
  • Kaas
  • Courgette
  • Spinazie omeletten (ik heb een trauma!)
  • Veel soorten vlees
  • En nog veel meer...

Mijn favoriete foodblog is…
Ik volg eigenlijk geen foodblogs :P. Heeft iemand leuke foodblogjes die ik kan volgen. Laat ze please achter op Facebook of in de reacties!!

Het gekste dat ik ooit gegeten heb is...
Inktvisringetjes. In eerste instantie wist ik niet eens dat het inktvis was, anders had ik het ook echt nooit geprobeerd!

















Wat staat er op je food bucket list?
Who the hell maakt nou weer een food bucket list :P Joking. Ik wil ooit mosselen proberen, ik vind ze er alleen mega goor uit zien dus het is me nooit gelukt om er een op te eten...

Ik kan niet leven zonder…
CANDY STUFF!!!

Hoop dat jullie het leuk vonden!
xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten