donderdag 6 november 2014

News ~ Storytime

Hey mensen :),




























Er is een nieuwe pagina op deze blog, die ik 'Storytime' heb genoemd. Ik heb een verhaal lopen, dat 'My fabulous life on a boarding school' heet. Ik wil dit verhaal met jullie delen.

Daarom heb ik een pagina gemaakt. ik houd erin bij wanneer er updates zijn en link naar Wattpad. Ik plaats niet volledige hoofdstukken in een keer, want dat is te veel. Ik plaats steeds ongeveer 33,3 % van het hoofdstuk, en in twee maanden staat 100 % van het hoofdstuk online.

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik mijn story meer met jullie deel en dat jullie het verhaal leuk vinden.

Niet kopiƫren alsjeblieft, het is MIJN verhaal! Bij deze claim ik het!!

xx Isa

Ps. veel leesplezier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten