vrijdag 7 november 2014

Tag ~ 15 dingen die niemand aan je vraagt tag

Hey mensen, ik heb weer besloten een tag te doen vol met vragen die echt niemand boeien. Veel leesplezier!






















1. Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?
Dicht, ik vind het zoooo vervelend als de deur nog open staat. Het klinkt misschien gestoord, maar ik ben altijd bang voor monsters en zo... Haha, zo kinderachtig eigenlijk. Ik kan ook echt gewoon niet tegen horrorfilms, omdat ik dan dat beeld onthoud en DRIE MAANDEN niet meer slaap. Chucky zit gewoon nog steeds in mijn facking hoofd terwijl ik alleen maar EEN STOMME FOTO heb gezien en wat op Wikipedia heb gelezen... En ik ben dan zo bang dat er een of ander raar beest of zo achter de kastdeur staat...
2. Neem je mini-flesjes shampoo etc. mee uit hotels?
Ja, ik heb bijvoorbeeld nog steeds het zeepje en het mini flesje shampoo uit het Disney Hotel bij Disney land Parijs, van zo ongeveer drie jaar geleden :P. Ik vind die dingetjes zo schattig...














3. Heb je ooit een straatnaambord gepikt?
Uhh... Nee! Wat moet ik in godsnaam met een straatnaambord...? De vraag is wie dat allemaal wél hebben gedaan!
4. Gebruik je to-do lijstjes?
IK KAN NIET LEVEN ZONDER TO-DO LIJSTJES EN PLANNINGEN!!! Ik kan echt gewoon niet zonder. Mijn hoofd is meestal een grote chaos. Dan zijn die lijstjes toch wel handig!
5. Heb je sproeten?
Ja, en ik ben er trots op. Ik kan ook echt niet zonder mijn sproeten, ze horen gewoon bij me :)

6. Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja, toen ik nog wat jonger was plaste ik geregeld in de bosjes, haha. We deden vaak spelletjes achter ons huis op het veld, en daar stonden toevallig bosjes naast. En we zaten echt zo in het spel, dat ik geen zin had om naar huis te gaan, en daarom plasten ik en mijn zusje geregeld in de bosjes.
7. Hoe groot is jullie bed?
Ik heb een simpel eenpersoonsbed. Voor de rest valt er niet echt veel op aan mijn bed... Dus ik ga wel gewoon de volgende vraag invullen..
8. Ben je lui?
Ik kan best wel lui zijn. Ik heb zo mijn momenten waarop ik me echt op niks kan concentreren en dan vind ik het erg fijn dat ik lekker opgekruld met een dekentje op de bank TV kan liggen kijken.
9. Is er iets waar je je nu aan irriteert?
Nee, eigenlijk niet. Saai hè, haha :P

10. Kauw je op pennen en potloden?
Nee, echt nooit. Ik vind dat er zo goor uit zien. En dan zie je mensen, dat wel doen. Later zie je dan dat er in hun etui allemaal van die gore afgekloven potloden zitten. Bah... Ik heb dat nooit begrepen, waarom mensen zo graag op hun potlood/pen kauwen. En met al dat gif dat erin verwerkt zit, YUCK!
11. Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?
Nee. Al leek het me wel heel leuk toen ik vroeger Phineas and Ferb keek. Dan kijk je zo naar Isabella, zo van, dat is eigenlijk best cool. Nee, maar toen ik klein was was ik altijd heel trouw aan hockey. Ik leefde voor hockey :P Voor padvinder zijn had ik niet echt tijd
12. Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?
Ja, tekenfilms zijn keileuk! Frozen en Brave en alles vond ik ook keigrappig. Disney is ook gewoon tof.

13. Tel je de treden als je de trap op loopt?
Nee, nooit gedaan ook!

14. Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?
Ja, zo vaak. Meestal net op zo'n moment dat dan iedereen kijkt en je je dood geneert. En ik ben ook wel echt Miss Victory Dances

15. Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?
Nee, echt geen flauw idee... Moet dat dan?

Dat was het dan.. Hoop dat je het leuk vond!

xxx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten