dinsdag 11 november 2014

Diary ~ Toetsweek is over en AARGHHHHHH

Hey, ben ik weer. Ik vond de toetsweek erg goed gaan. Nou ja, tot vandaag dan...





















Is dit karma of zo... What did i do wrong?!? Vandaag hadden we een aardrijkskunde proefwerk, het laatste proefwerk uit de proefwerkweek. En het ging mega slecht! Ik dacht dat het beter zou gaan worden, nu ik betere uitleg heb gekregen en aantekeningen die ik super goed geleerd heb. En toch vroegen ze weer allemaal zaken die gewoon totaal niet in de uitleg zaten... Misschien moeten ze ons de bijzaken gaan leren in plaats van de hoofdzaken, want die vragen ze toch nooit! Ik voelde me daardoor vrij klote.

Daarna gingen we bowlen met de klas. Ik vond het leuk omdat ik met de klas was (IK HAAT BOWLEN!!!). Het was dus best gezellig. Ik was wel een kwartier te vroeg, waardoor ik binnen kwam toen de 1ste klas nog aan het bowlen was. SUPER GÊNANT! Ik schaamde me zo... Ik heb in dat hele uur maar 1 strike gegooid, en eindigde als vijfde.

Om maar weer iets over mij te vertellen, heb ik hier een fabb lijstje met mijn 5 favv dieren.

List of my favorite animals:

  1. Luipaarden
  2. Paarden
  3. Muizen en andere dingen die knagen :P (behalve ratten)
  4. Tijgers
  5. Otters

Nu heb ik verdacht veel vrije tijd, wat wel een keer lekker is. Dus ik heb veel tijd om aan verhalen te werken.

Dus ik ben nu weg :P

xxx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten