maandag 25 augustus 2014

Tag ~ Van 10 tot 1 tag

De van 10 tot 1 tag is de tag die ik als eerste in ga vullen. Ik ben dol op tags invullen en ben er dan ook met een aantal bezig. Dit is de eerste die online komt, omdat je me hierdoor heel goed leert kennen. Ik had ook de Tag '50 facts about me' kunnen invullen, maar deze leek me leuker.

Even voor de duidelijkheid: Het is geen ranglijst, dus niet dat alles wat op de eerste plek staat het belangrijkst is of zo... Alles wat ik zo invul is in willekeurige volgorde.

Veel plezier!
















10 dingen over mezelf

  1. Ik ben 13 jaar oud, en ik zit op 2 gymnasium.
  2. Ik ben 2 keer geopereerd aan mijn voeten. Mijn voeten groeien ontzettend snel, dus de eerste keer zijn mijn groeischijven doorgeprikt. Er is ook nog iets gedaan aan een hallux valgus, de tweede keer ook. Dus ik heb nu littekens op mijn voeten en mag alleen in stevige schoenen lopen. Toch ben ik blij dat ik het gedaan heb.
  3. Ik blog al best wel lang, en ik houd er van. Vroeger had ik ook heel veel verschillende websites. Als ik er op terugkijk, schaam ik me best wel voor wat ik vroeger allemaal op internet heb gezegd, en dat er nog best wel een aantal mensen waren die me volgden en berichtjes voor me achterlieten.
  4. Ik heb heel lang gehockeyd maar mijn team mocht me niet zo, subtiel gezegd, dus ik ben gestopt, want kennelijk was ik er toch niet nodig... :'(
  5. Ik houd te veel van snoepen, ik eet dan ook te veel snoep en koekjes, maar ik word er niet dik van, dus eigenlijk vond ik het nooit uitmaken. Nu is mijn doel om mijn eetpatroon te beteren, want ik had altijd honger, en dat kwam vooral omdat ik bijna niks at bij het ontbijt en de lunch. Ik propte me bij het avondeten ook helemaal vol. Ik ga proberen minder te snoepen, en dat gaat me waarschijnlijk niet gemakkelijk af.
  6. Ik houd heel erg van muziek, en muziek is iets wat me overeind houd op sommige momenten. Bij muziek kan ik echt troost vinden. Muziek is mijn leven. Ik luister veel naar Katy Perry.  Dit zijn stukjes uit haar liedjes die me echt aanspreken: 
  7. Ik ben echt dol op zingen! Ik kan het alleen niet zo goed... Dit geld ook voor dansen, maar wat ik doe kan je beter bewegen noemen...
  8. Mijn favoriete seizoen is zomer, mijn favoriete kleur is hemelsblauw, mijn favoriete dieren zijn eigenlijk bijna alle katachtigen en paarden, mijn lievelingseten zijn taco's, pizza en spagetti. Mijn favoriete koekjes zijn of Oreo's of Chocolate Chip Cookies, mijn favo ijssmaken zijn rode vruchten (aardbei, framboos, cassis, etc.).
  9. Ik ben een erg dromerig persoontje. Ik denk heel veel na en kan urenlang rondhangen in mijn zelf gecreëerde fantasiewereldje (ook handig bij het schrijven). Als er iets foutgaat, laat ik dat niet erg gemakkelijk los, ik pieker veel, en ik ben heel snel bang dat er een monster achter me staat als ik ga slapen :P Kinderachtig, maar ja.
  10. Ik ben niet goed in naar enge dingen kijken. Ik kan niet tegen horrorfilms of andere creepy dingen. Verder dan The Hobbit ga ik niet. Ik volg wel een politieserie: Flikken Maastricht. Best wel schamend, maar ik vind het gewoon leuk om er naar te kijken, en veel andere politieseries kan ik niet aan.

9 dingen die ik leuk vind
  1. Glee, Awkward en Flikken Maastricht.
  2. Katy Perry, Little Mix, One Direction, Ariana Grande, Avril Lavigne en Shailene Woodley.
  3. Etuhhh!!!
  4. Op vakantie gaan naar het buitenland.
  5. Bloggen (Cliché! Maar ja) en schrijven.
  6. Familie en vrienden die je mogen om wie je bent :)
  7. Lijstjes maken (dit is echt de ideale tag voor mij).
  8. Grote feestjes :P
  9. Make-up prullen en accesoires (die ik toch nooit draag).

8 dingen die ik niet leuk vind
  1. Pesten.
  2. Dierenmishandeling.
  3. De vaatwasser uitruimen.
  4. Dat ik heel veel niet lekker vind (qua eten dan :P).
  5. Ziek zijn.
  6. Geen wifi hebben in het buitenland (in Nederland heb ik 3g internet op mijn mobiel dus :P)
  7. Opruimen.
  8. Me vervelen.

7 plekken waar ik graag kom
  1. Thuis.
  2. Bij mijn vriendinnen thuis.
  3. In de tuin.
  4. Italiaanse en Griekse restaurantjes.
  5. In de stad of het winkelcentrum.
  6. Zwembad.
  7. Strand, het liefst als het warm is.

6 manieren om mijn hart te winnen
  1. Humor en vaagheid.
  2. Betrouwbaarheid.
  3. Eerlijkheid.
  4. Naar mijn luisteren vind ik wel echt heel erg belangrijk. Jongens luisteren meestal maar half en zeggen maar gewoon af en toe ja en zo. Liever iemand die echt luistert. Die zich misschien zelfs een beetje in kan leven in mijn problemen.
  5. Me respecteren en accepteren om wie ik ben.
  6. Kleine, spontane verrassingen, zoals een roos of een doosje chocolade of zo.

5 plaatsen waar ik nog heen wil
  1. California
  2. Parijs
  3. Londen
  4. Tokyoo haha lijkt me zo'n grappige stad.
  5. Nieuw-Zeeland, ik weet zo geen specifieke stad daar, maar Nieuw-Zeeland lijkt me echt super tof!

4 dingen of personen waar ik niet zonder kan
  1. Mijn lieve vriendinnetjes.
  2. Mijn familie.
  3. Mijn katten.
  4. Mijn laptop.

3 van mijn lievelingsliedjes
  1. Katy Perry - Firework
  2. Break Free - Ariana Grande
  3. Nothing Feels Like You - Little Mix

2 wensen
  1. Succesvol worden later. Het gymnasium afmaken, naar de universiteit gaan om iets te studeren, verliefd worden, trouwen, misschien kinderen, goeie baan etc. Zo'n standaard toekomst die mensen graag willen. Maar als ik nu mijn best doe, zal ik het later ver kunnen schoppen.
  2. Succesvol worden met mijn blog. Zoals veracamilla.nl of teskuh.nl . Dat mensen mijn blog ook daadwerkelijk lezen. Dat ik reacties krijg van mensen. Dat ik niet voor niks zo veel blog, niet alleen omdat ik het ontzettend leuk vind

1 laatste woord/zin
  1. Be who you wanna be, not who other want to see!

En, wat vonden jullie van deze tag. Ik vond het heel leuk om hem in te vullen. 
xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten