maandag 25 augustus 2014

Diary ~ First Day of School

Vandaag was ik dus weer voor het eerst op school. Het was dan wel een half uurtje, maar toch. We hebben informatie gekregen.

Er zijn 10 mensen uit onze klas naar het gymnasium gegaan, 17 mensen uit andere klassen (de meeste kende ik al half of alleen van gezicht), en er waren 2 aardige nieuwe overgeplaatst. Een topklas!

















Beelen was ook aardig. Mijn probleem is dat ik veel klets. Ik zei iets tegen Fleur. Hij werd opeens stil, net zoals de hele klas. En hij zegt iets van: 'Ik zou je vlecht af moeten knippen' of iets. Ik snapte het niet helemaal, maar daarna was ik wel stil, dus het heeft wel gewerkt.  Ik kan er ook niet goed tegen als ik door een leraar ergens op aangesproken word, vroeger ging ik daardoor bijna huilen. Nu kan ik gewoon niks meer zeggen als een leraar me ergens op aanspreekt, dus leraren: Je hebt hier op internet een tip gevonden om Isa stil te houden! Maak er gebruik van :P.

We gaan morgen met de klas naar Aquabest. Eerlijk gezegd, ik heb er totaal geen zin in, omdat:

  1. De weervoorspelling voor morgen is echt slecht! Morgen gaan we het waarschijnlijk niet droog houden.
  2. We gaan iets met sport doen. En ik heb geen zin om te sporten! Net na de vakantie gelijk weer helemaal rennen...
  3. Aquabest is een grote plas natuurwater. en ik zwem niet graag in natuurwater. Het is zo vies, er groeien plantjes en er zwemmen visjes.
Gelukkig heb ik mijn lieve vriendinnen nog bij wie ik terecht kan!

Ondanks Beelen mijn vlecht wil afknippen, lijkt hij me wel een hele aardige mentor. Hij zat de hele tijd te grappen in dat halve uurtje.

Mijn zusje ging vandaag ook voor het eerst naar school. Zo grappig. De directrice had de opdracht gegeven aan iedereen iets mee te nemen wat veel herrie maakt. "Zo zal heel Woensel weten dat de Korenaar weer begonnen is. Esmee had wel gewoon een hele dag school, en ik had maar een half uurtje. Maar morgen heeft Esmee 5 uur en een kwartier, en ik moet ZES UUR LANG!

Hoe was het bij jullie op de eerste schooldag of werkdag (ook al was die misschien niet vandaag)?

xxx
Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten