zaterdag 23 augustus 2014

Diary ~ Welcome Home

Hallo, ik ben weer terug! Morgen weer 2 berichten per dag. Voor vandaag een Diary!



Het was top. Ik ga nu wat momenten uit Frankrijk beschrijven:

De eerste week kwamen Femke en Rutger, mijn kleine nichtje en neefje, en natuurlijk hun ouders, ze kwamen niet helemaal in hun eentje naar Frankrijk natuurlijk ;) Ze waren heel gezellig en hyper. Vooral dat tweede eigenlijk ;) Femke heeft nog een nachtje bij Esmee gelogeert, en Rutger 2 nachtjes. Aan het einde gingen we aan eten. De obers waren redelijk slordig, en een ober liet de een van de gamba's die mijn tante had besteld vallen. Hij serveert het gewoon met een heel serieus gezicht en sneakt die gamba mee. Hoe beleefd :P Ik was dan ook de enige die het opmerkte, maar niet in het Frans...

We hebben gekanood (ik heb het opgezocht, rare spelling!) en de eerste keer dat we omvielen vaarde mijn en mijn moeders kano frontaal tegen een rots aan en sloegen we om. Ik viel eruit, stootte niet heel hard mijn elleboog en het water sleurde me een heel stuk mee, wat eigenlijk best leuk was. Mama was helemaal in paniek, ze was mij uit het oog verloren, de spullen (in de plastic ton) waren op de een of andere manier los gekomen en die was ze kwijt, ze was onze peddels kwijt en moest de kano uit de stroming zien te krijgen. Toen alles goed was konden we er gelukkig wel om lachen :P

We hebben de laatste avond met onze Nederlandse vrienden uit eten. Met Marloes, Rianne en hun ouders dus. We gingen naar een restaurant dat Eden heet (heel grappig, onze muziekdocente op school vorig jaar heette Eden (of iets met dat), en dat restaurant was wel gerelateerd met een dansclub, en dansers dansen op muziek natuurlijk :P). Het enige was: alle dansers waren BEJAARD! Er was dan ook maar ÉÉN kind. 99% van het eten vond ik (er) goor (uitzien). Uiteindelijk heb ik twee stukjes -koude- pizza, en twee borden friet gegeten, wat weinig is voor 15 euro. Dan was ik liever bij het campingrestaurant met slordige obers gaan eten...

Nu een stukje over de terugreis.
Esmee heeft de helft van de terugreis de smurfen 2 zitten kijken, volgens mij heeft ze een obsessie... Ik heb muziek geluisterd en naar buiten gekeken en foto's gemaakt. De reis duurde ook gewoon te lang. ELF UUR! We zijn twee keer gestopt en in de avond zijn we bij de MC Donalds gaan eten (ik had een MC Nugget menu, ik houd niet van Burgers want daar zit of kaas of saus op. YUCK!) en daarna waren Esmee en ik hartstikke hyper.

Ik vind het zo fijn om weer thuis te zijn!
Ik ben begonnen aan de film Divergent, heb de katten doodgeknuffeld en vannacht heb ik lekker in mijn eigen bedje geslapen.

Nu ben ik bij opa en oma Cavé (mama) en heb ik opa voor het eerst gezien na zijn openhartoperatie. Hem ook wat minder hard geknuffeld en dan zijn we bij nu.
Ik ga stoppen met schrijven, nu gaan we eten (bij oma) ik hoop morgen naar Rotinda te gaan (zij stuurde ook als eerste een Welcome Home berichtje, zooow liefff!)

Ly lezertjes!
Xxx Isa

PS. laat berichten achter op mijn laatste bericht op FB voor het extra lange bericht dat ik ga schrijven omdat ik 37 LIKES HEB WOEHOE!

PS2. Ik ga nu ook heel veel oude tags die ik vond op andere blogs invullen :) Vond ik wel leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten