donderdag 14 augustus 2014

Diary - La France

La France, c'est super!


Om jullie op de hoogte te houden: Het is helemaal top hier in Frankrijk. We hebben een super tof zwembad en in de zon is het lekker warm. Soms wel wat buien, maar dat hoort erbij. 
Ik heb hier al wat vakantievriendinnen. Ik ben bevriend geraakt met een heel aardig Frans meisje, Manon. Ik kan eigenlijk amper met haar communiceren, want bij ons beiden is het engels slecht, maar ik weet gewoon dat ze aardig is. We hadden qua Nederlandse mensen geluk met onze plek, want op het veldje waar wij staan staan eigenlijk alleen maar Nederlanders. Schuin tegenover ons staat een gezin, en een van de twee kinderen is 13, en ze is hartstikke aardig.
Mijn tante, oom, nichtje en neefje staan hier ook op de camping en blijven tot zaterdag. 

Zodra ik terug ben uit France zullen de eerste blogberichten volgen!

xoxo Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten