zondag 24 augustus 2014

Diary ~ Back to school!

Morgen moet ik weer naar school, dit is de laatste vakantiedag, en veel mensen zullen balen om weer terug naar school te moeten, maar stiekem heb ik er best wel zin in. Ik ben een beetje een nerd :P Nee grapje, ik vind het gewoon leuk om dingen te leren, dan hoef je geen nerd te zijn. Ik heb gewoon veel te veel ruimte in mijn masterbrein :P Nee grapje Xd













Ik heb veel nieuwe leraren, en ik ga daarover mijn mening niet echt geven denk ik, want dit is het internet, en ik wil niet in de problemen komen :P Onze mentor word Beelen, en vriendinnen die vorig jaar in 2 gymnasium zaten vonden hem heel aardig (behalve als je je huiswerk vergeet dan :P). Ik kreeg ook serieus zo'n berichtje van: 'ik ben echt jaloers dat jullie Beelen hebben als mentor'. Dus ja, beter kon niet :P

Ik ben redelijk benieuwd wie er bij mij in de klas zitten. Ik weet dat Fleur, Annemijn, Tessa, Maud en een vriendin van Fleur bij me in de klas komen, maar voor de rest... I dunno :P Dat zie ik morgen dan wel weer.

Morgen hebben we een half uur klassenbijeenkomst, ik denk voor het rooster en een korte meeting en zo.

Vandaag, de laatste dag van de vakantie, was bij lange na niet de meest interessante dag van de vakantie, maar toch was het wel een topdag. Ik heb Lieve in real life gezien, het eerste van al mijn vriendinnen. We hebben afgesproken en het was super gezellie! En heel vaag enzo uiteraard :P Daarna heb ik iets gegeten wat Kip Piri Piri heet. Best lekker. Nu Skype ik met Lieve over ons verhaal enzo :) En heel vaag enzo :)

Ik ga zo weer aan ons boek schrijven. Laat lekker onderwerpjes achter voor het xtra lange stuk. Doe dat bij het FB bericht!

xx Isa

PS. Ik houd jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten