donderdag 17 juli 2014

Diary ~ Bij tante E :P

Hallo allemaal,
Ik schrijf jullie vanuit de guesthouse bij het huis van Tante Edith en Ome Gerrit :)
HET IS ZO SUPER GEZELLIG!



Man, ik zou hier willen wonen. Het is hier echt leuk. We hebben heerlijk gegeten ook de laatste dagen. Gisteren rösti rondjes, worteltjes en kip krokant schnitzel, en vandaag spagetti bolognese. YAY! En we hebben dus gewoon een mini-huisje voor onszelf. Keivet! Met ons bedoel ik ik en mijn zussie :) We hebben gezwommen vandaag -waterpolo skills beoefenen- en ik ben heel veel aan het schrijven geweest vandaag.

Hier heb je een lijstje met blogs die leuk zijn, met verschillende catogoriën:

  1. Vera Camilla, een beauty blog.
  2. Teskuh.nl, ook een beauty blog, maar er zit hier ook veel lifestyle en DIY's in.
  3. Klein stukje dan, site voor de lekkerste koekjes en cakejes.
  4. Your Little Black Book, leuke locaties.
  5. Leven zonder afval, dit is wel een leuke eco-blog, over hoe je de plasticberg die je zelf maakt vermindert. Inspirerend!
Nice blogs. Ik probeer ze nu allemaal een beetje te volgen, al weet ik niet of ik er echt iets mee ga doen.
Ik ben niet echt van fashion, koken of eco, en te jong om uit te gaan :P
Dan maar voor de oudere lezers: Your little black book is echt een goeie blog.

Ik heb over blog 4 en 5 gelezen in 'Glamour'. Cool dat hun een stukje daarin hebben :P Zoals je ziet geeft dat veel publiciteit, want als ik ze niet gespot had, had ik er nu niet over geblogt natuurlijk :P 

Kom op jongens, die ene like, en dan kap ik met zeuren en krijgen jullie jullie stuk.
LAAT MENSEN DIT LIKEN

xx Isa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten