woensdag 3 september 2014

Diary ~ First school week.

Hey,
Gisteren was ik te moe om me naar mijn computer te slepen en die blogpost te schrijven. Nu schrijf ik er eentje over de eerste schoolweek.


















Ik ben nogal een ijverig persoon, en ging gelijk al hard leren en huiswerk maken voor alles wat ik had opgekregen.

Uiteindelijk liep dat een beetje stuk, omdat ik gisteren naar waterpolo ging van 7 tot 8. Daaraan ben ik al 2,75 uur kwijt, omdat:
- het zwembad ver van mijn huis is.
- ik me voor moet bereiden, en mijn badpak aan moet doen, en achteraf moet douchen, en omkleden.
- ik erg langzaam ben.
Vandaag ben ik extra gaan brevet zwemmen. Dus ik was weer ongeveer even veel tijd kwijt, alleen punt  geld niet, want brevet zwemmen is in het buurtzwembad.

Ik vond toch nog even de tijd voor mijn blog.

Misschien klinkt het raar, maar ik vind school leuk. Ik vind het leuk om nieuwe dingen te leren. En ik heb geen moeite met huiswerk maken of leren (uitgezonderd wiskunde. IK HAAT WISKUNDE!) enzo. Vooral met woordjes, al heb ik wel een beetje moeite met Duitse lidwoorden.

Ik ben ontzettend blij met onze klas. Ik heb echt het idee dat ik er bij hoor. Ik heb ook wat meer zelfvertrouwen nu. We zitten altijd met een groepje meisjes in de pauze in de buurt van de leraren pauze kamer tegenover biologie, zo gezellig! En ik mag bijna alle meisjes uit onze klas. Laat ik gewoon zeggen: ALLE MEIDEN ZIJN FACKING AARDIG. Ik heb niet echt een indruk van de jongens verder, maar ik ben meer een van de meiden. Ik kan het niet echt vinden met jongens.

Ik heb bijna alle leraren gehad, en de meeste zijn aardig. Wel een beetje streng.

Ik ben erg tevreden met mijn klas nu. Ik hoop dat ik tevreden kan blijven, en niet alleen tevreden ben nu. :P

Hoe was jullie eerste schoolweek?

x Isa

Ps. Hopelijk vind ik tijd om te bloggen morgen. Zo niet, jullie weten waarom. (HUISWERK DUS :P)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten